Yeniaanne öncelikle selamlar yukarıda bende bayana açıklama yaptım , bazen kişinin kendisinin farkedeeği bir şey değildir . Ultrason da normal olabilir, her ay rutin doktor kontrolüne getirdiğim oğlumda doktor 7. Ay da popo katlarının simetri olmadığını farketti ortopedi yönlendiridi .gittik muayne olduk her şey normal, film çekildi kalça açısı sınırda çıkıklık yok ama olma ihtimaline karşı 4 aylık ayak medikal ateli kullanıyoruz. Bu vesileyle post sahibine de daha detaylı açıklama olur
Belki post sahibinin evladında bir şey yoktur , yine de temkinli olup gitmesinde fayda var