34Merve93 bu konu tartışılır çünkü eski zamanlarda böyle animasyon falan yokmus reklam izleyerek büyümüş cocuklar 80-90 lı yıllar şuan ekran denilimce cocuga gerizekalı muamelesi yapılıyor bebeğin daha küçük evet izletmesen daha iyi olabilir ama caresiz kaldıgında wc ihtiyacn vs Gibi zamansa 15 20 dk acabilirsin benden tavsiye reklam izletme ekran bagımlısı oluyor bunu cevremde cok gördüm cok fazla pedagog söylüyor cocuk sarkısı dinlet hatta youtubeden acıyorsan siyah ekranlı cocuk sarkısı yazıp onları açabilirsin sadece dinler sesi takip etmiş olur ve sen onunla günün 7-8 saati ilgilenirsen izlediği 15 dakika ona bişey kaybettirmez emin ol cocugula bebegiyle asla ilgilenmeyen tv karsına bırakıp 3-4 saatlik reklamları acan cocuklarda inanılmaz iletişim sorunu ve gerileme var bu doğru ama bizlerde insanız bebeğinle yapamıcagın işlerde çözümü böyle bulabilirsin sevgiler