Merhaba sevgili anneler. Ben bir tesettür markasından tulum aldım. Kumaşı resmen pareo kadar ince ürünü giyebilmem mümkün değil ancak firma iade kabul etmiyor . Bu tarz durumlarda elimden ne gelir tüketici haklarına şikayet falan etsem bi sonuç elde edebilir miyim ?