Arzu_Rahimova anneler bu batil inacmi yoksa gercekten 40nin cikmasini beklemelimiyim?giden oldumu 40 cikmamis?
meltemineLduru Arzu_Rahimova ben gittim valla. Saçma brsey. Sonuçta hastneye de gdyoruz kontrollere flan
Sariballim Arzu_Rahimova canım zaten mantıken sağlık ocağına falan cağırıyorlar doğumdan 2 3 gün sonra tekrar 40 cıkmadan sağlık ocağına gidiyosun birde annenin kırkı var bebeğin yok diye biliyorum hurafeden ibaret hepsi
Uykulu_anne0 Arzu_Rahimova bende çıkmak istemedim 40 dolmadan ama artık psikolojim çökecekti havalar harika biz evde 1 ay dolunca attık kendimizi dışarıya çok şükür bişey olmadı Allah a emanet ediyorum çıkıyorum 🧿
Yuksel33 Arzu_Rahimova tamamen batıl inanc benimde 31 günlük kızım var kaç kere çıktım dışarı çık gez kafanı dağıt
asiyeomuribrahim Arzu_Rahimova sağlık ocağına gidiyoruz kakani rengi degistigi zaman saçma bi inanç.ben 2 defa gittim kırkı çıkmadan. batıl inançlara inanmakdan artik bi vazgecin ya
ilkmutluluk17 Arzu_Rahimova logusalığının tadını çıkar çık gez toz hava güzel bebeğin d vitamini alsın boş şeyler onlar
green Valla çok afedersin gitmediğim yer kalmadı 😂 ee mecbur nüfus dairesi sağlık ocağı falan falan..
Brnyrk Arzu_Rahimova bne 10 günktü çıkmaya başladm. Annemn evine. Snra arada yürüyüşe. Bence 40 gün evde kalmak psikoloji bozar
Zeynepkizilgul Arzu_Rahimova 28 günlük oldu bebeğim ve her hafta sonu dışarı çıktık hiç bir şeyde olmadı
Hilalelizan Arzu_Rahimova bende çıkmıycam dedim ama bebeğim daha bir aylık toplasan bir haftasını evde geçirmedik 😂😂
EzgiDuru Arzu_Rahimova ben gittim avm kebapci carsi her yere gittim ustelik sezaryanliydim 10 gunlukken basladim ve de kizim 37 haftalik dogmasina ragmen hic sakinmadim