Günaydın anneler lafa nasıl baslasam bilemedim oglum 19 aylik demistim daha önce. Bebekken oglum kiloluydu yapi olarak biraz hamilelik de de riskli gecti ikiz esi oglum ondan mi yasadiklarimdan mi bazi isteklerim olmadi icime attim kızımı kaybettim .oglumj iyi kotu baktim bebekken ona nasil neler yaparim fazla anlamadım destek alamadim tek olduğum için. Sabirsiz olusum cabuk kızdığım icin ona yansıdı galiba ne blieyim şimdi hazira alisir oldu biraz 19 ayından biraz az şeyler yapıyor göründü destek verdik lego aldik kitaplar set aldim kreşe başladığı gibi kaldi zaten oyun sosyallesme kcin gönderiyoruz okula da .oglum kelimeleri guzel ama aglayarak yaptıran cocuk oldu bu beni cok yordu .kendimi geliştirmeye yönelik seyler bakıyorum. Nasil yararlı anne oluruz dye yere bildigin istemedi gi olunca atiyor ayaklarla vurup kafasını yere carpiyor bu uzuyo beni artik oglum yapma dye tepki vermek yerine agla ağlamak serbest dmeek laızm mis. Kendi susunca bana geliyor illa inadi uzun sürünce ciglik koparıyor tekim sakin olmaya başladım biraz ama kziinca ozur dilerim ama yeter dyorum veya itip kakma gibi hareketin oluyor yoksa sonra düşünunce uzuntu oluyo icim soz geçirmek zor ev esyalari merakı var kirmasi tmaam ama zittini yapmasi duymuyor olması zor cok… ne yapmak lazım fikir verin suan oynuyor sustu duymamış gibi davrandım