sinemtokcan 4 aylığız biz de gündüz kurulu saat⏰gibi 30 dakika yatar 3 kez filan. Gece de şunu fark ettim eğer gece uykusuna geçmek istiyorsa ve hemen yardımcı olmazsam asla derin uyumuyor. Ama beni yatırın sinyalini erken alıp uyutursam daha derin uyuyor. Bir de gece uykusuna derin uykuya geçemesi için karnının tam tok olmasını istiyor. Ben de süt sağıp biberonla veriyorum uyumamak için bahanesi kalmasın diye, sadece gece uykusuna geçmek için 🤷🏻♀️ 4. Ay atak dönemi zaten bir an bir anı tutmuyor bu da cabası inşallah düzelirler ne diyeyim 🤲🏻😭