Kızım 9 aylık üç gündür ateşi 39lara çıkıyordu doktorumuz bogazında kızarıklık kanında da enfeksıyon olduğunu söyledi antibiyotık başladık ama bugün emmiyor. Su bile içmiyor . Sanırım boğazı ağrıdığı için 🤦🏻♀️ Basına gelen anneler nasıl emzirebilirm ilaç vercem karnı aç 🤷🏻♀️