miniktavsanim işte bende öyleydim neler neler denedim sürekli aşırı sıkılıyordum eliptiği aldım 3 4 ay denemedim bile o kadar ön yargılarım vardı sonra aynaya bakıp da görüntümden aşırı rahatsız olunca yapmaya başladım vallahi spor yapmaya başlamak dünyanın en zor en imkansız işi geliyordu bana da ama bi kaç gün yapınca devamı geliyor eğer maddi imkanın varsa eliptik al ikinci el de alsan olur aşırı iş görüyor leslie filan çok sıkıcı zaten sıkılman çok normal sen eliptik al netfilix yada sevdiğin bi diziyi aç bak ondan sonra vakit nasıl geçiyor