uykucukoala Sebnem1 ben de tam senin gibi olmuştum hatta bana annem dedi ki 1 yıl olmadım ben bende olmayacağım sanmıştım ama hemen oldum
elifiii Sebnem1 haklısınız 😌ama gerçekten erken olmak anneye daha iyi oluyor. Ben cok ödemliydim gram kg verememiştim 10 ay boyunca. Sonra regl oldum daha kolay kg verdim, ödemler gitti. kuzunuzu sevgiyle büyütün. 💐
lalbg Sebnem1 yoo ben de 2 aylık doğum yapmışken adet olmuştum. Hala da düzenli olarak her ay oluyorum. Hatta “ulan ne kadar doğurganmışım” dedim kendime😂 bi sorun yok yani. İnternette araştırırsanız kanser bile olabilirsiniz derler inanmayın her şeye:))
Han30 Sebnem1 illa 6 ay olmayacaksın diye bir kural yok. Bende 3 aylıken oldum iyiki olmuşum şişkinlik gitti resmen
Deletedmom636262 Sebnem1 ben 40 dan sonra oldum bu normal bişey bazıları geç oluyor annem mesela 9 ay olmamış
EsraArslan4525 Sebnem1 bende 2 buçuk aylik iken oldum bir sorun olduğunu düşünmüyorum bazılarıni süt korurmuş bizi korumadi😂