Egehaninannesi zeynepbalci kalıpları çok küçük büyük almabızda fayda var ben 5 aylık oğluma bir yaş alıyorum. Minyon bebeğim birde. 9 aylık aldım altı kapanmadı hiç
zeynepbalci Egehaninannesi ay yaa 1 yaş aldım inşallah uzun süre giyer diye ama bilemedim mağazadan değişim yaptırırlar mı ki 🤔
zeynepbalci Egehaninannesi bakayım hele gelsin de mağazaya da gidebilirsem tabi gidemiyorum diye internet ten alıyorum yine iş başa düşüyo ya sinir oluyorum böyle
Egehaninannesi zeynepbalci o yüzden ben hep büyük alıyorum kalıbı dar gelir vs diye zaten çabuk büyüyorlar 🧿
zeynepbalci Egehaninannesi doğru canım 4 tane 1 yaş aldım ben de 2 tsne 2 yaş umarım giter uzun süre öyle önden giden bi bebek de değil kızım