Ebru543 bukaga ben cay pek icmiyorumda arada bi iciyorum genelde rezene cayi iciyorum ama kahve iciyorum nescafe iciyorum
bilgemira bukaga ben iciyorum canim amaemzirdikten sonra kizim 7 bucuk aylik hic bir sikinti olmuyor diyenlere de inanma sacmalik oyle fazla da değil tabiki
SeverusSnape bukaga günde 3 bardaktan fazlası hem sizde, hem bebekte gerginliğe ve uyku gerilemesine yol açabilir diyor uzmanlar. 1 yaşına kadar dikkat ettim, sonrasında gün içinde 2-3 bardak sütlü kahve içmeye başladım. Çay pek tüketmiyorum, sevmem pek.
gunessarenin_annesi Çay nescafe türk kahvesi kimyon rezene süt çayı valaha ne bulursam içiyorum bende bi sıkıntı yaşamadım
[silindi] bukaga bende kızım doğduğundan beri her ikisini de tüketiyorum ama dozunda belli miktar günde kafein alabiliyorsun bi sıkıntı olmaz ama fazlası bebekte uykusuzluğa huzursuzluğa ve kansızlığa yol açabilir
Irmakprensesinannesi bukaga valla kahveyle aram yokta çay içiyorum çok yoğun deil ama açık içiyorum bu zamana kdr sorun yasamadm
Berra60 bukaga yenidogan zamnlards nadr ictm kahveyi hatta bazen ictigimde uyumadigini etkilendigini goruyordum. 5 6 aydan sonra ara ara . 1 yasindan sonra da hemen hemen hergun iciyorum. Ha cayi hic birakamadim tam gaz devam😊