2-prensesannesi Kızıma dün aşı yaptık ateşi çıkar dedi Hemsire ama geceden belli uyuyamadı ateşi yok ama çok kusuyor ağlıyor açıdan mı olmuş bilmiyorum kontrol de ettırdım dün doktorumuza