Benm oğlum 5.5 aylık. O da öyle. Bugun 4.30da uyandım ben, ben uyandığımda o yatağında uyanıktı yani daha da erken uyanmış. Yatak odasında fon perde var ama zaten o saatlerde gün aydınlanmamış oluyor. Her yer karanlık yani. salladım salladım uyumadı. Genelde de 4.30-5.30 arası uyanıyor. Bende çok Geriliyorum. uykunun en tatlı olduğu saatler o saatler. Bende bu durumu değiştirmeyi bi saatte olsa daha geç kalmasını sağlayabilmeyi çok istiyorum ama nasıl yapcam bilmiyorum 🤷♂️ en azından şöyle düşün, bunu yaşayan biiir sürü anne var 😇 umarım hepimiz istediğimizi gerçekleştirebilecek bir yol bulabilriz 🌸