Nslhnnnn Merhaba bebeğim 2 gecedir uykusunda inlemeye başladi gazıni cikariyor kakasini da yapiyor bu durumu yaşayan varmi
RumeysaH Nslhnnnn arada benim bebeğimde yapıyordu inceden inliyordu. Gazdan sanırım. Hemşire ne kadar gazını çıkarırsa çıkarsın bağırsaklarında hala vardır demişti
Oznur_0708 Nslhnnnn tüm anneler bu saatte ayakta anlaşılan 😂🤦🏻♀️ 1 ay 15 günlüğüz arada bizimde olmuştu
Aydonika Nslhnnnn 3 aylık kızım benimki de uykuda ıkınıyor emerken ıkınıyor gazını o kadar çok çıkarıyor ki ama yine de bitmiyor bizlerde şaskiniz 😂
Nslhnnnn Oznur_0708 inlemelerini dinlemekten uyuyamiyorum ki 😂😂 ateşi falanda yok ama insan tedirgin oluyor işte😂😂
Merguse Nslhnnnn bnm bebek 2 ay 10 günlük oda inliyor uyancak zannediyorum bekliyorm uyanmıyo uyuyorm 😁
Hirakin Nslhnnnn 2. Ayda birimde olmuştu kısa süren bir durumdu kendiliğinden geçiyor gaz damlası istersen kullan uykuya geçişini kolaylaştırır