NefesMaviDeniz BabyAsiia Şu anda ateşi normal ama gece neden yükseldi onu bilmekte fayda var. Bugün saat başı takip edin ateşini eğer yine yükselme olursa doktora gidin. Belki üşütmüştür yavrum bişi olmuştur çekmesin o ateşi Allah korusun ne olur ne olmaz..
BabyAsiia BeybininAnasi asellina20 NefesMaviDeniz İlginiz için teşekkür ederim hastaneden geliyorum. 40 günü aşmış bebeklerde 37.5 ateşin normal olduğunu müdahale etmeme bile gerek olmadığını söyledi. 38 olursa müdahale edersiniz düşmezse getirirsiniz dedi
asellina20 BabyAsiia kızım yeni doğduğunda hastaneye yatarken 37 dereceydi ateşi. Doktor 37 bile tehlikeli olabilir bazı durumlarda demişti. Bir doktora götürün. 2 aydan önce calpol verilmiyor diye biliyorum.
NefesMaviDeniz BabyAsiia Aa çok enteresan ilk defa böyle birşey duydum açıkcası..doktor dediyse vardır bir bildiği elbette çok geçmiş olsun Allah beterinden korusun🙏🏻
GoGirl BabyAsiia yenidoğanda 37.5 ates sayiliyor ki nerdeyse 2 yas oglumu bile 37.5 u gormeden hastaneden cikarmiyorlar eger damar yolu acilmissa surupta veriyorlar doktora gidin
Purpura26 Gizem9565 Öyle diyor doktorlar. Ateşi yükseliyorsa basit bir üşütme olmayabilir onlar için. Vucut dirençleri düşük daha ondan olabilir