momof2child Ben sizin kadar agrasif olamadım kusura bakmayın,doktora da dediğin gibi her sorumu sordum aldığım cevaplar dan dolayı tatmin olmadım demekki,sağlık bilgisi olmayan dediğin kişiler hepsi anne her zaman doktora giden ve bu yollardan geçen insanlar,bak çoğu vermiş bebeklerine hiç bir sorun olmadığını söylüyorlar bende verme taraftarı oldum çünkü içim rahatladı yapan anneler de çokmuş,sizin anlayamadığınız kısım,ben burada tıpla bilgisi olmayan insalara kendi bebeğinize su verdiniz mi vermediniz mi verdiyseniz birşey oldu mu gibi çok basit bir soru anlatabildim mi ? Bununla ilgili açılan postu takip edemedim hanfendi çok özür,ben kendi sorumu kendim sorup cevabımı almak istedim,onlarca da suya ılımlı bakan anneler var burası insanların sordukları sorulara karşı gelme yadırgama ugulması değil Buda sizin bilginize siz yanlış anlamışsınız bu uygulamayı galiba,cevaplamak zorunda da değildiniz ayrıca 😉