20 günlük bebeğim var. Memede devamlı kalmak istiyor çünkü az çekip bırakıyor devamlı ben uyarıyorum. Yoruldum artık. Bugün 15 dk falan emdi hep ve uyudu, az çektiği için doymadığını düşünüyorum ama uyuyor. Doymasaydı uyurmuydu? Bir de ilk zamanlar göğüs yarası, acısı çok çektim. Yeni düzeldi göğüslerim, ama yine de ilk memeye yerleşince acıyor bi 10 sn falan. Herkestemi böyle ?