AsenaD Iyi geceler. Gecenin bu saati yine huzursuz gecelerimden birini yasiiyorum. 22 aylik oglum. Halen gece defalarda uyaniyr. Kendi kendine uyumasini bir turlu alistiramadim. Ayakta sallanacak yada besiginde saatlerce salliyorum ciddi manada saatlerce! Inanin artik evimde huzur kalmadi babamiz benden sinirli sanki ona salla diyorum. Inain gece olmasini istemiyorim bu yuzden. Gercekten tukendim . Günduz 1 gibi oglen uykusu yapiyor 2 bucuk ta kalkiyor. Gece yatmasina saat 10 gibi geciyoruz. Salliyorum. Ilk uyanmasi gece 2 . Sonra 2 saate br uyaniyor. Ayrica emiyor. Beni baya bi emzik gibi kullaniyr. Biraktirmaya calistim bas bas bagiriyor . Oyle caresiziim ki oglumu cok seviyorum o benim herseyim. Ama bazen gercekten cok daraliyorum. Ve avaz avaz aglayip bagirirken buluyorum kendimi. Bu uyku problemini nasil asabiliriz bilmiyorum dogdugundan beri hic gece uykusu bilmiyorum. Araliksiz 4 saat uyusam yarebbi şukur diyecegim. Aranizda beni anlayan benim yasadiklarimi yasayan var mi 😔 bu sorunu aşmiş annelerimden ablalarimdan yardim istiyorum nolur bir yol gosterin cok zor duuruumdayim . Saat 05.36
Yeniann3 AsenaD Çok zor Allah kolaylık versin. Bizde alışmıştık yeni gece uykusuna 2 gündür uyanıyor. Dediğin gibi gece olunca ay yine mi uyanacak diyorum. İşleri hiç belli olmuyor ya
Kevserhira AsenaD canım ben tam 8sene çektim kızımdan neler denemedimki dualar ilaçlar psikologlar hiç bi fayda etmedi uyumazdı binkere kalkardı uyusada aktardan melisa çatı aldım onun biraz faydasını gördüm bi dene derim aktara danış ama inan daha yeni rahat ettim şuan alıştı artık uyumaya
Emirike AsenaD inanın aynı durumdayız ben de tükendim. bu üç aydır bbeğim gece uyksusu nedir bilemez oldu gecenin bi vakti uyanıyor sabaha kadar en az 3-4 saat uyanık kalıyr salıyorum emziriyorum fayda etmiyor bir türlü uyumuyr.. dediğiniz gibi gece olsn istemiyorum bizde 15 aylığız.. şuan bile süre açmış dinletiyorum..
AsenaD Yeniann3 Vallahi şaştim kaldim 😔 Çozum ariyorum dr a gotursem hocam bu cocuk gece uykusu bilmiyor desem ne der guler mi bana diiye dusunuyoruum . Artik baya baya bebekler icin uyku ilaci var mi diye arastirir oldum
Mrvgkn Aynı şeyleri yaşıyoruz ne zaman deliksiz kendi kendine uyumaya başlıycak bu çocuklar 2 saattir sallıyorum emziriyorım yok Bi türlü dalamadı yanından bırakıp gittiğim an başlıyor ağlamaya
AsenaD Mrvgkn yipraniyoruz bu sefer de mutsuz etkisiz bir anne oluyoruz sonra eşle sorunlar basliyor …… geçecek insaallah bile diyemiyorum inanirmisiin onumuzu hiç göremiyorum
Fatmasagirli AsenaD neden gülsün arkadaşım bu ciddi bi sorun hem senin için hem bebeğin için. Sen dinlenemediğin için enerjin olmuyordur gündüz bebeğinle oynamak için ve insanın tahammül etme seviyesi düşüyor haklı olarak. O da doğru düzgün uykusunu alamıyordur ki. İnstagramda uyku danışmanları var onlarla bi konuş istersen yardımcı olurlar
AsenaD Ysm2019 evet ikiz cocuklaari ola n arkadasimda oyle soyledi ama biraktirmak mesele. Benimki tam bir memekolik beni baya emzik gibi gore eli hep memede. Yara bandi yapistirdim. Kahve telvesi surdum aci koydum ama sonuc hep ayni bir az emmese yine mememee diye ustumr cullaniyor. Oyle icli aglayinca hic dayanamiyorum veriyorum 😔
AsenaD Kevserhira ya evet bitkisel caylardan fayda gorenler varmis. Onuda aldim da bir turlu içmedi. Normal siyah cayi versem icer onu icmedi eşek sipasi. Ama yeniden alicam tesekkur ederim tavsiyen icin ❤
Ecml33 Canım Rabbim kolaylık versin insallah sana. Kimi bebekler öyle malesef belki bir süre sonra düzene giriyor 😔😔
AsenaD Ecml33 Aminn. Alllah razi olsun. Bir süre iste 1 yasina girecekti. Yasina girsin duzelir dediler. Duzelmedi. Simdi 2 yasna girecek 2 yas sendromu gecsin duzelir diyorlar vallahi insaalllah gecer 😔 Allah razi olsun
AsenaD Emirike Yalniz olmadigima sevindim ama halinize uzuldum. Bizdd o aylardaa oyleydik gecer dediler ama malesef bir fiil gece uyanmalarimiz devam ediyor evde bir stress sinir ortami. Inannin esimle uyumayi ozledim sirf şu uyku meseleai yuzunden nasil bi ortam var evde tahmin edemmezsin canim 😔
Masalina AsenaD bende de aynı problemler vardır 24 ay olana kadar uyumazdi saat başı kalkardi. Taki memeyi kestim 1 hafta sonra uyumaya başladı deliksiz 10 12 saat uyuyor. Dünya varmış dedim ( hastalık dışında utanmıyor artık ) arada bir de anne su diyip içip hemen dalıyor.
SeverusSnape AsenaD hem kendime, hem de size bir tavsiye vereceğim. Acilen memeden kesmeliyiz… Başaramıyorum ben de ama bi şekilde olmalı artık. Benim kızım 26 aylık ve hala emiyor, az önce tüm apartmanı uyandırdı belki de meme diye ağlayarak.
AsenaD SeverusSnape kesinlikle canim biraktitmamiz lazim ama nasil. Yara banndi yapistirdim kahve telvesi surdum kara biber serptim sonuc hep husran. Bu konuda kararli olmamiz lazim yazik yavrum diyoruz dayanamiyoruz ama olan bize oluyo kati olsaj belki daha kolay isiimiz sonucta kimse bizle gece vakti besik sallamiyo tukenen biz
afraninannesii AsenaD benim kızım hasta olduğu için iki gündür uyumuyoruz. Bence sizin yapmanız gereken şey emzirmeyi bırakıp uyumayı alıştırmak. Gece 40 dk boyunda ağlamasına izin verebilirsiniz. Bir hafta sabredin ve sonucu görün. Ben kızımı emzirerek uyutuyorum. En fazla gece 3 kez uyanır. Ama hasta olunca nefes alamıyor ve uyuyamıyor. Uykusuz annelik çok zor
AsenaD afraninannesii bende aglarsan agla dedigim cok oluyo ama gece vakti babamiz bu cocuk niye agliyo boyle cocukmu olur ya diyincr birde onun stresini yasiyorum. O yuzden sessiz sedasiz ayagimda aglaya aglaya salladigim çok sabaha kadar 😔
AsenaD Fatmasagirli tesekkur ederim kesiinlikle tespitinizde haklisiiniz. Tukenmislik sendromu bence anneler icin aynn yasiyorum
asyacik AsenaD arkadaslaea katiliyorum memeyi kesmeniz cozum olacaktir. 2 yasina bir sey kalmamis artik zaten yavas yavas birakin memeyi. evet anne sutu cok onemli ama artik buyumus suan icin deliksiz gece uykusu beslenmesinden daha onemli bence onun icin bu aylarda. gece uyumali ki gun icinde daha aktif daha verimli ogrenebilsin. tabi anne olarak sizin de ilgilenmek icin enerjiniz yerinde olsun. benim kizim 3 ay emdi. sutum azdi zaten ve kesildi mama ile devam etmek zorunda kaldik. 5. aydan beri gece deliksiz uyuyor. 5 aylikken 9 da yatar 6 da uyanirdi. zamanla sureler uzadi suan 20 aylik 10 da yatip dabah 9.30 gibi uyaniyor. tamamen aliskanliktan kalkiyor bebeginiz meme emmek icin bence. tabi yine de bir doktorunuza danisin
annediyebiri AsenaD aynı seyleri yaşadım sütten kesilince cok şükür yarabbim dedim birde 30 aylikken kestim tavsiyem 2 yasina girince kesin sizde önemlisiniz.
AsenaD annediyebiri nasil basardiniz. Brn her seferinde bu sefer emzirmiycem bitti diyorum yok yine memede sabahliyor. Anlatiyorim memede sut yokmus diyorum oglum artik memeye ihiyacnin yok buyudun diyorum ama yinee memeeeeeYara bandi yapistirdim. Telve surdum. Aci surdum siz nasil yaptiniz