MoMeslina03 fazla sütünü sağmalısın. Daha önce sağdın mı? Eğer otomatik ve hızlı ayarda bir kere bile sağdıysan memenin kafası karışıp tazyikli geliyor. Ya da sütün bol olduğu için bu şekilde geliyor. Ben sağ mememi sağarken acele edip en yüksek ayarda sağmıştım ve maalesef bebeğim almamıştı. Sonra uykuya geçişte ve uyku sırasında hep verdim kendi kendine terbiye oldu. Yani bebeğinin emmesiyle alakalı birşey bu sen terbiye edemezsin. Zamanla onun akış hızına göre şekilleniyor. Emzirme danışmanına bizzat sormuştum.🎈