Kızlar perşembe günü 1 yaş aşısı olduk akşamı ateslendi 2 gün sürdü ama o arada çok yükseldiği zaman duşa soktuk calpol verdik. Tam bitti dedik bu sabah uyandi öksürüyor cocuk video çekip doktoruna attım geniz akıntısına benziyor dedi. Birkaç ilac aldırdı ve burnunu surekli temizle bol su icir dedi. İlk defa başımıza geldi sizin ne önerileriniz var burnu cok tıkalı gibi cocugun bi tuhaf bol bol emziriyorum bende