Feslegenkokulu Kullananlar oldumu bugun aldım bebegimin burnu aşırı kapalı kullandım ama pek işe yararmadı şu 20 li şekilde olanlar acaba benmi yanlış kullandım burnuna sıktım sadece
Ozlem_likce Feslegenkokulu Birde çekmeyi denediniz mi ? Ben sıktıktan sonra burnunu hep çekerim öyle düzelir.
Reyna Feslegenkokulu bebeğini yan çevirip bir deliğe birden sıkıcaksınız tüpü aşağı yukarı yarısı gitmiş olacak öteki deliğe de diğer yarısını birden sıkıcaksınız ama hafif değil aksi takdirde işe yaramaz
Oglummmmb Ben serum suyu alıyorum 7 Tl olanlardan aynı işlem görüyor. Oğlumu oturur vaziyette yapıp şırıngaya su çekiyorum burnuna döküyorum su da geri çıkıyor ( bazen çıkmıyor ) dhaa sorna çekiyorum hemen burnu açılıyor
Feslegenkokulu Oglummmmb normalde bende oyle yaparım cekerim cıkar ama dünden beri acılmıyor cektigimde bişe yok ana içerden kapalı