Oğluma süt ısıtmak için sütü aldığımda normal ısıda olduğunu farkedip dolabı kontrol ettim çalışıyo ama sogutmuyo dolaptaki bütün herşey oda sıcaklığına dönmüş kapağı falan kapalı ayarı da her zaman olduğu gibi neden olabilir bu saat oldu düşünmekten uyuyamıyorum var mı fikri olan 😑