talula Benim oğlum da çok kusan bir bebekti, cok uzulurdum doktor kusması normal kilo almasino etkilemiyorsa mudahale etmiyoruz derdi. Beslenme sonrası mutlaka gazını cıkarın, gazla birlikte de fiskirarak kusuyorlar. Reflusu de olabilir ama yenidogan donemi onu da normal kabul ediyorlar. Kilo alimini etkileyen bir durum olursa kontrollerde doktorunuz sizi yonlendirir ama uzulmeyin sizi cok iyi anliyorum. Saglikla buyutun insallah💐