Bebeğim 1 ay 25 günlük kilo alımı standart değerler aralığındaydı ilk ay ama özellikle iki gündür kendi haline bırakıldığında kucakta gezdirilmediğinde falan sürekli aranıyo özellikle ben kucağıma aldığımda direk memeyi arıyo saldırgan bir tavırla normalde silikon uç kullanıyordum ama 4 gündür kullanmadan emziriyorum artık kavrayabiliyor keyfi olursa tabi acaba süt mü gelmiyor diye o ağlarken ucundan sıktım çocuğun yüzüne fışkırdı sonra damla damla kendi kendine akmaya devam etti. Acaba doymuyor mu yoksa biraz gereksiz oburluk mu yapıyor çok çaresiz hissediyorum. Mesela bu gece emzirdim yarım saat sonra 70cc sağdığım sütü içirdim yine uyumadı ve aranıyodu 90 cc mama vermek zorunda kaldım hepsini içti üzerine 45 dk anca geçti bidaha emzirdim dolu dolu emdi ancak öyle uyudu. Nolur sizler de yaşıyor musunuz aynı durumu bi anlatın psikolojim alt üst oldu artık bu süt meselesinden