Anneler ben sütümü sağıp bir biberona koysam bu biberonu buzdolabımda bekletsem 12 saat kalabiliyormuş ve bu 12 saat içerisinde sağıp üstüne eklesem en son hepsini süt saklama poşetine eklesem olur mu acaba çünkü anca o şekilde fırsat bulabiliyorum birde illa derin dondurucu mu olması lazım buzdolabının dondurucu yeri yeterli midir saklanmasına