Nuriye4155 35 günlük bebeğim var ve yüzünde isilik gibi sivilce gibi birşeyler çıkıyor. İlk zamanlar isilik sandım ama vücudunda yok sadece yüzünde var aynı durumu yaşayan oldu mu
Morfrenk Nuriye4155 yeni doğan sivilcesi galiba. Kızımda da vardı çoğu bebekte oluyor hatta anne sütünden geçen enzimlerden dolayı diye biliyorum. Bir süre sonra geçiyor
Bskara_ Aynı şey bizde de var emzirme den dolayı ten teması olduğu için dedi doktorunuz biz losyon sürüyoruz hafifledi biraz