Ben de yeni atlattım virüsü bebeğim 5 aylık , çok şükür hiç bi sıkıntı olmadı merak etmeyin , bebeğimle de eşimle de temas halindeydim karantina boyunca şükür hiç bi sorun da yaşamadım , ilaçları da kullanmadım ama bol bol meyve sebze tükettim , çok geçmiş olsun 🌸