Aklınıza koymanız lazım önce biraz da boğazları tutmak lazım doğum yaptıktan sonra 75 kiloydum diyetisyene gittim aklıma koymuştum kızım da 8 aylıktı ayrıyetten de emzirme dönemi malum emziren anneler için diyet programı başlattık 2 ay da 58 kiloya düştüm yAni azmederseniz başarırsınız ki ben yemek yemeyi çok seviyorum tatlı hastasıyım üstelik ama kendinizi tutun inanın yaparsınız bol su ve yürüyüş çok önemli şimdi 1.65 boy 58 kg özgüvenim geldi her diyetle ilgili olan postun altına da yazıyorum ☺️