uyus Hamileliğim başında tanıştım kendisiyle.Bir de sonunda.Kırmızı kırmızı leke tarzı şeyler çıkmıştı ve gerçekten çok kaşınıyordu.Kaşıntısına ağladığımı bilirim.Sürekli soğuk suya giriyordum başka türlü rahatlamıyordu.Doktor krem de vermişti aslında iki tane,dönüşümlü kulanıyordum ama pek işe yaramamıştı 🤷🏼♀️ Sonra kendiliğinden geçti ama bebekte olduğunu ilk kez duydum ona bişey diyemicem