Kaders benim oğlumda 2 aylık bebelac kullanıyorum 90 ml 2 ölçek atıyorum normalde 3 atılması gerekiyor ama anne sütü kıvamında olaması için cıvık yapıyorum biraz sütümün yettiği yere kadar da emziriyorum doymadığı zaman mama veriyorum ( eğer sütünüz çok yoksa helva yiyin etkisini göreveksiniz bulgur pilavı bide bol bol tüketin bu ikisi çok iyi süt yapıyor )