Iyi geceler kızlar
14 gun once koronaya yakalandim. Bugun bitti karantina suremiz. Tekrardan test verdim pozitif cikti. Anlamadigim şu hic bi yerim agrimiyor gayet iyiyim çok sükür ama nasıl olack bilmiyorum. Tekrardan mi karantinaya girecem? Persembe gunu tekrardan test vereyim emin olmak icin.Benim gibi olan var mi aranizda.Hic bi bilgim yok cunku.😔😭