Kızım 1 buçuk yaşında geçen hafta meyve suyu içti hazır paketlerden olanlardan normalde dikkat ederim vermem ama çocuklar içince onu birşey sanarak oda istedi. Daha sonrasında gündüz içtiğinde bişey olmadı ama gece kusma , ateş, ishal mahvoldu yavrum sabahında da kanlı kaka yapınca gözümüzü hastanede açtık ve röntgen, testler vb şeyler yapıldı acilde bizede bağırsakları birbirine girmiş denildi Ambulansla başka bi hastaneye sevk ettiler yolda giderken düzelmiş ama kanlı kaka yapması düzelmediği için yatış verdiler ve bağırsaklarında enfeksiyon oluşmuş rota virüsü teşhisi konuldu antibiyotik tedavisi uyguladılar 3 gün sonra çıktık ve hala tam anlamıyla düzelmedi antibiyotik tedavisi Evde devam ediyor. Doktorunuz ilaç verdiyse mutlaka düzenli kullanın ve ihmal etmeyin hastaneye götürün. Yavrum mahvoldu çocuklar hasta olmasın psikolojik olarak ben çok etkilendim Rabbim bidaha yaşatmasın 🙏🏻🙏🏻🙏🏻