7 buçuk aylık olduk neredeyse d vitamini kullanıyoruz ama doktorumuz neredeyse her ay kontrole getiriyoruz demir takviyesi vermedi tahlil falanda etmedi. 4. Aydan sonra kullanılması gerekiyormuş açıkçası geç bile kaldım ama neden öyle bi durum oldu acaba kullanmayanlar var mı bi sıkıntı yaşar mıyım 🧐 şu büyüme hızının olduğu dönemde yanlışlıklar yapmak istemem yavruma 😐