Merhaba anneler bebeğim 6 ay 25 günlük ek gıda sonrası (çorba vs) yarım saat bazen 1 saat bazen 20-25 dakika sonra mama istiyor vermezsem ağlıyor acaba ek gıda mı istemiyor ya da mamayami alıştı nasıl olması gerekiyor hiç bilmiyorum. Uyurken mama istiyor mamada uyuyor emzirmiyorum sütüm olmadığı için ek gıda sonrası uykusu geliyor genelde ek gıda sonrası kaç saat sonra mama yemesi gerek acaba çok aklım karışıyor ne yapicam hiç bilmiyorum kayinvalidemler mamaya alışmış böyle olmaz çorbadan sonra mama verme diyorlar ama çocuk istiyor ağlıyor yani