Arkadaşlar bebegim devamli kusuyodu bende bugun aptamilin ar mamasini aldim icireyim dedim cocuk cekiyo cekiyo mama gelmiyo biberondan yogun bi kivami var hatta 60 cc ye 2 olcek diyo ben 70 cc su koyuyorum 2 olcek veriyorum ona ragmen biberondan gelmiyo sizler nasil veriyosunuz yada bunun icin hangi biberonu kullaniyosunuz.