Elzemmom Kızlar benım gırumcemın 2 yasında kızı var 32 haftalık dogdu 9 ayda serebral palsi tanısı kondu ama en hafifinden suan yaşıtların koşarken o hala yenı yenı oturmaya calısıyor emekleme tarzı bırseyler yapuyor gercekten cok üzülüyorum bu duruma bir anne olarak gorumcem ogrendıgı den beri perısan oldu cok mucadele veriyor fizige goturuyor kendıısde şeker hastadı cok üzülüyorum tanıdgı bu hastalıkta olup yürüyen var mı yada ne zaman yurur kzıım 1 yasında olucak yurme falan olucak ben her kızımı gorunce aklıma kızı gelır kotu olurum yuruse uzulur dıye hem dua edip hemde bilgisi olan var mı
Mihrimah3 Elzemmom Allah şifa versin arkadaşımın kızı var oturamıyo hala ama onunki ileri sanırım. Zihinsel problm var mı sadece fiziksel mi?
neredenbileceksinizz Elzemmom canım benim bebeğim de SP hastası ve de epilepsi var. Hepsi beyin hasarı kaynaklı. Zihinsel bir sorunumuz yok şükür bizimde. Şuan 9 aylık akranlarından geri çok ilgi ve alaka istiyor bu meret hastalık. İnşallah geçecek kasılması var mı?
eceunverkanra Elzemmom Allahım şifa versin inşallah🤲🏻 bir bilgim yok ama fizik tedaviyle baya bir gelişim gösterdiklerini görüyorum. Allah yardimcilari olsun insallah tez zamanda yurudugu gunleri gostersin🙏🏻💐
askanne10 Elzemmom Allah şifa versin çok geçmiş olsun. Umarım düzelir en hafifinden diyorsunuz. Allahtan hiç ümit kesilmez. öncelikle böyle durumda bir arkadaşım vardı şimdi 45 yaşlarında olsa gerek annesi Gül gibi baktı benim arkadaşımın durumu çok ağırdı en ağırından yani. Şöyle deyim hayatını anlatan kitabı yazdırdı annesine müthiş zeki parlak bir aklı var ki. O kitabı bundan belki 20 yıl önce annesine yazdırdı yani şimdi böyle teknoloji ile de değil ve sonra duydum başka kitaplarda yazmış. Kendisi çok iyi bir insandır çok temiz bir insan manasında. Umarım benim arkaslarım hakkında düşündüğüm iyi şeyleri düşüneceği onu seven arkadaşları olsun.
Elzemmom Mihrimah3 Allah razı olsun canım hayır fızıksel olarak var zihinsel yok gozun nerde bılıyor burnun nerde gosterıyor suan emekleme tarzı bırseyler yapuyor zıplıyor gıbı w şeklinde oturuyor.
Minis Cp çok kapsamlı bi hastalık. Yani bazılarında çok ağır fiziksel zihinsel engel varken, Bazılarında sadece fiziksel, bazılarında sadece bedensel engel oluyor. Beynin etkilenen bölümüyle alakalı. Inşallah yaşıtlarına yetişir mutlu bi hayat sürer
Elzemmom neredenbileceksinizz cok gecmıs olsun canım benim kasılma cok var kaslarına dokununca cok sert taş gıbı yapıyor kendını ayakta durunca fızık tedavi goruyor mu bebegınız
neredenbileceksinizz Elzemmom görüyor canım fizyoterapiye başlıycaz inşallah sizin raporunuz var mı bide epilepsi geçirdiniz mi
neredenbileceksinizz Elzemmom rapor dereceniz kaç canım bir de ne gibi şikayetleriniz var tam olarak benim bebeğim 9 aylık oturamıyor ve tutamıyor bişeyleri
Elzemmom askanne10 amin ınsllah cok tesekur ederim umarım hayat ona herseyın en guzelını getir cok güçlü bir bebek rabbım gorumcemin emegını boşa çıkarmasın ınsllah 💕
askanne10 Elzemmom şimdi yazayım isterim daha önce bakamadım forma bir kaç gün. Yani Allahtan Ümit kesilemez. Her şeyin şifası vardır Allah izin verirse. İnşallah bebek düzelir. Benim arkadaşımı örnek olarak alıp üzülmeyin çünkü o bu anlamdaki en ağır hastalığa sahip maalesef. Yani oturabilmeye çalışan bebeğiniz İnşallah bunu ve dahasını başarır.
Elzemmom askanne10 cok sagolun dulatınızda onada yer verırmısnız allah razı olsun başarıcak ınanıyorum
askanne10 Elzemmom tabi ki özellikle özel bebeklerimize tüm hastalara Allah şifa versin. Siz sadece onu her haliyle kabul edin yani ben arkadaşıma arkadaş gözüyle baktım hiç engelli görmedim Onu ve bebekken hastalanmış ben onu yollar sonra tanımıştım tekerlekli sandalyede idi ama hiç engelli değildi bence o müthiş temiz kalp ve beyin onda vardı