Bursa97 Sincab Yani çocuk ilk defa. Öyle birşey yasiyorr ve babası umursamayip uyuyor ve sizde hiç sesinizk çıkarmadan tamam diyorsanız pes bu anlattıklarınız ne kadar basit birşey olabilir bilemedim acikcas birde ilk defa olmuş eşim böyle birseumy dese ne diyorsun sen derim gelmezse alır çocuğu götürdüm doktora burda yazıp vakit kaybetceginize bir doktora götürün bence ne olur ne olmaz
Sincab Bursa97 bende sizle aynı düşüncedeyim şuan götürebilceğim en yakın hastane ilçe hastanesi burası küçük yer. Gitmeden aradım nöbetçi çocuk doktoru yokmuş sabahtan gelin dedi aracım olsa merkezdeki hastaneye giderim ama aracım yok banada çok uzak merkez.. Mecburiyetten danışabilceğim kimse olmadığı için yazdım.
Bursa97 Birprensesannesi27 Ay döver mi gercekten mi nasıl yani o haldeyken mi kendine gelsin diye de olsa öyle birşey yapılır mı ya
Birprensesannesi27 Bursa97 🤷♀️ kaynanama soyluyorum diyor canı sıkkın kocasıyla iyi degil sinirini onlardan cıkarıyor bi gn gelip gizlice dinlese yüregi acır
nilaylks Sincab benim bebeğim sen üç aylık arada oluyor bizim ki de uykusu varken mama verdim ağzına çok gitti diye mi bilmiyorum bir anda ağlamaya başladı Sonra morardı nefes almıyordu ağlamaktan burnunu sıkıyoruz öyle olduğunda nefes alsın kendinden geçmesin diye hemşire öyle demişti bebekken de yapıyordu bebeğim kolik bu arada ayrıca bebeğimde kansızlıkta var biraz biraz kansızlık yapıyor yazmış tetikliyor olabilir sizde bir doktora götürün mutlaka
Bursa97 Birprensesannesi27 herkes çocuk doğurmamali iste bu yüzden kocasıyla kötüyse çocukların suçu ne yazık günah
Deletedmom0099 Sincab benim kardeşimde vardı. elinden bi oyuncağı almamla başladı ağlayarak morardı sesi soluğu kesildi annem öldü sanıp komsuya koştu hatta kucağında katılma nöbeti oluyormuş ağlatmıycaksınız çocuğu demişti doktor. 4-5 yaşındayken geçti geçmiş olsun size de
Mommy_bee Kalpte delik olabilir. Kuzenimde cok yasadik agzina üfleyin, fon makinesi tutun yada ruzgar yapin. Büyüyünce geçmişti ama gercekten korkutucu gözümün önünden gitmiyor o halleri.
Minigimm1 Sincab yaa keşke beklemeyip götürseydiniz benim kızımda nöbet geçirdi biz hastane yoluna düştük hemen pijamalarimi bile çıkarmadım ben yolda kendine geliyordu biz giderken bizim kaldığımız yerde küçüktü Mardinin te nersindeki bi ilçede kalıyorduk bu kadar ihmal edilmez ki yahu (babasını kast ediyorum) insanın içi rahat etmez kıyamam seni çok iyi anlıyorum ama 😔
Minigim2467 Sincab nörolojiye götürün bence zaten orda bir sıkıntı çıkmazsa sizi kardiyolojiye yönlendirir