nilimmm Sevgili anneler: d vitamini kaç yaşına kadar kullandınız ? Biz pedia kullandık bir yaşına girdik. Ocean balık yağına başlayacağım. Bırakmalıyım sizce? Doktorumuz 2 yaşa kadar pedia dedi ama. Çok fazla d vitamini olmaz mı ? Kafam karıştı.