Hayatım boyunca ilk defa vajinamda mantar oluştu çok acı çektim üç gündür bugün doktora gittik fitil hap krem verdi ama ne tuhaf ki ablam annem ve bir kaç arkadaşım da olmuş… Çok tuhaf acaba tesadüf mü yoksa salgın mi 🤣 hatta annem ve ablam da ilk defa olmuşlar ? Çok merak ettim 🥴