cilek2016 benim bebeğimin de yüksek çıkmıştı ilk 2 kan testinde. 3.sünde 15 günlükken normal çıktı, tedaviye başlamadık. Ama tedavisini anlattılar bize, 1 tane hapı varmış. Büyüklerin de kullandığı tiroid ilacını veriyorlar. Sanırım 2 yaşına kadar kullanılıyor sonra tekrar bakılıyor duruma göre. Zeka geriliği vs çok yüksek değerlerde 150-200 gibi değerler yıllar boyu tedavi edilmezse oluyormuş. Artık hemen tespit edilip tedaviye başlanıyor sıkıntı olmuyormuş, içinizi ferah tutun 😇