aslbaybars nasıl teşekkür etsem az çok sağolun bir kelimeniz benim için öyle değerli ki aynen aç kalınca ağlıyor ama ne yapalım onun iyiliği için bende zamanla denegeyi bulucam inşallah
Bir yaşına kadar kontrolleriniz ne sıklıkta idi, bebeklerden kan alımı da zor ama onların iyiliği için yine.
iki yaşından sonra bırakılabiliyorsa demek ki bu tiroid bezi de zamanla kendini geliştiriyor mu acaba