Umay3840 benim oğlum aralık doğumlu kış bebeği bağışıklığı gelişene kadar nezle olduğu zamanlar oldu çocuk doktorumuz emzirmemi söylemişti bol bol ateşi çıktığında ateş düşürücü vermemi burnu tıkanırsa serum fizyoloji ile açmamı söylemişti onun dışında başka bir şey dememişti ve 2 güne toparlmıştı tabi ben gün içinde 2 kere filan ıhlamur çayından 1 -2 çay kaşığı verdim fazla olmamak kaydıyla kendi beslenmeme çok dikkat etmiştim emzirdiğim için c vitamini olsun ıhlamur olsun bol bol içmiştim sütümle geçsin diye