sevdanurrrrr Astigmat ve miyop var bende ve gözlük kullanıyorum ama gözlüğü nasıl temzilicem gözlükçü yıkıyabilirsiniz dedi ama metal kısımları paslanmazmi
rumeysalbayrakaya sevdanurrrrr bulaşık deterjanıyla yıkayıp kurularım yıllardır hiç sorun yaşamadım canım. Bu arada lens kullanabilirseniz lens öneririm çok büyük nimet ☺️
Asyayse sevdanurrrrr inanın yazdığınızı hic anlamadim 🤭 10 yıldır lens ve gözlük kullaniyorum ama yardimci olamadim
Nicksiz sevdanurrrrr paslanmıyor ben çok kirlendiğinde yıkıyorum gün içinde defalarca siliyorum verdikleri bezle çıkardıktan sonra ters koy camlar yere gelmesin çabuk çiziliyo 4 5 senedir kullanıyorum bana zor geliyo artık gözlük Allah nasip ederse çizdireceğim bende de miyop astigmat var
sevdanurrrrr Ah_neredeee_vah_neredeee onuda tozlu iken camları silme çizersin dedi yıka dedi gözlükçü
Asyayse sevdanurrrrr ha şimdi anladım. cogu zaman yıkıyorum bulasik deterjanı ile yada banyodaysam şampuan el sabunu vs. kurtuluyorum kullanmaya devam ediyorum 3 yıldır aynı çerçeve kullaniyorum hic sıkıntı yaşamadım.
Nicksiz sevdanurrrrr bende 😂😂 ama gözlükten kurtulmam lazım sıktı artık bebelerimi doya doya öpemiyorum sürekli çarpıyo çocukların canı acıyo
sevdanurrrrr Nicksiz benimde kızım sürekli gozümden alıyor ve bir tanesini kırdı o şekilde yeni aldim🙈
Nicksiz sevdanurrrrr bende 😂😂😂 sapından tuttu çekti gözlüğümde çok güzeldi yaptıramadık yenisini aldık eşim gözlükçüden kıskandığı için aceleyle bi tane seçtirdi içime de sinmedi çirkin de çizdirme olursa direk atarım olmazsa tekrar sapını kırıp bebeler kırdı diycem hiç beğenmiyorum kocaman