Raziye_demir biz sarılıktan dolayı 4gün hastanede yattık şuan 2buçuk aylığz yeni geçti diyebilrm. Sarılık ilk 2 hafta tehlikeli bence sen o haftaları geçmişsin korkma. Sarılığın neden olduğunda önemli bizim kan uyuşmaZlığımz vardı ben 0+ bebeğim A- o yüzden uzadı ve şiddetliydi.. hiç mama vermedim sürekli emzirdim şükür sütüm iyiydi. Kilo alımı iyi ise sorun yok demektir. Bi de bende hipotiroid var onun için kullandğm ilacı bırakmıştm emzirirken bırakmamak gerekiyomuş ondan dolayı da sarılık olup uzayabiliyomuş canım. Bildiklerim bu kadar çook geçmiş olsun Rabbim şifa versin kuzucuğa.