Sum098 Kızım 7 gün sonra 36 aylık olacak. Konuşması oldukça az, bana göre. Pedagog ve çocuk psikologu ile görüştük. Bize acil kreş önerdiler. Yani kreşe gitmesi gerekiyormuş. İletişim becerilerinde problem varmış. Kreş ile çözülmez ise 4 ay sonra cocuk psikiyatrisi görecekmiş. Niye anlattım detaylı bilmiyorum, içimdeki derdi anlatmak istedim sanırım 🥲 her neyse eğer içinize sinmeyen, size acaba dedirten durumlar varsa sizde cocuk Psikologu ile görüşebilirsiniz. En azından içiniz rahat eder 🌝