dominantteyze Kızlar doğum yaptığımdan beri gece bel ağrısından uyuyamıyorum uyanıyordum sürekli bugun doktora girtim bel fıtığı olduğumu söyledi. Başına gelen varmı
neslihan-87 dominantteyze Benimde ilk sezaryenimden sonra belimde fıtık oluştu.Öncesinde varmıydı bilmiyorum sanırım yoktu olsaydı anlardım çünkü ağrılarım oluyor
neslihan-87 dominantteyze Yüz üstü yatamıyorum farkında olmadan uyurken dönünce kitleniyorum resmen inleyerek eşim döndürüyor.Ağrı olduğu zaman ise belim ve bacağım çok ağrıyor
neslihan-87 dominantteyze Spinal olmuştum ben.2.doğumda fıtıktan dolayı genel olmak zorunda kaldım anestezi uzmanı doğumdan sonra doktora gitmemi tavsiye etti tekrar ama malum virüs var mr girmek istemiyorum.Bakalım bekliyorum öyle
Sareeninannesi dominantteyze benim 17 yaşımdan beri bel fıtığım var kortizon tedavisi gördüm ama Allaha şükür ne hamilelikte neden doğumdan sonra hiç yaşamadım hamileyken bol hareket sürekli yürüyüş yaptım 4 kilo aldım sadece doğumdan sonrada aynı şekilde sürekli hareketliyim ben yürüyüş iyi gelir bol bol çıkın