Lilatmz Bebeğim anne sütüyle de besleniyor ama ben işteyken iki ölçek mama içiyor, fazlasını almıyor kesinlikle. Sık sık yemek istiyor az mı acaba?
Mhtttp Lilatmz Benim 6 ay 18 günlük bebeğim var 120 cc içiyordu normalde. Ek gıdaya başlayınca mamayı az içip ek gıdayı yemek istiyor bazen 60 cc bazen 120 cc yi bitiriyor belli olmuyor
Bebegimm1 Lilatmz ek gıdayı bu donemde tadimlik alması grekir ek gidayi fazla aliyorsa mamayi az içebilir yada ek gidadan hemen sonra mama iciyorsa karni tok oldugu icin.fazlasini icmez yada mamanin tadini begenmedigi icin de olabilir ben o ayda 150 180cc arasi verirdim 3 4 saatte
Mom7856 Lilatmz Ne kadar Ek gıda aldığı durumuna da bağlı bu normalde 6 aylık bebek 180 cc içmesi gerekir ama eğer çok yiyorsa o yüzden içmiyordur tok olduğu için
EL23 Benim bebeğim 8 aylık hala 80 cc içiyor sadece gece 1 kere gündüz hep ek gıda sık sık yerdi ve az az içerdi doktora bile götürdük 🙄😊
EL23 Lilatmz bebek nekadar almak isterse okadar dedi zorlayamazsın senin bebeğin sık sık az az içiyo sen de sık sık az az doyur ozaman dedi😊 Ve hala 80 içiyo asla yukarısına cıkamadık Benimki biraz kaşık mama sevenlerden kaşıkşa içirsem 210 içer ama eminim😊
Mom7856 Lilatmz Büyüdüğü için çkeim güçleri daha güçlü oluyor ve daha çabuk doyuyolar ondan olmuş olabilir
Lilatmz Mom7856 çok hızlı içiyor sütüm de öyle çok değil o yüzden mama da veriyorum ama çok az gibi geliyor 60 cc
T-Alp Benim bebeğim de 1 hafta sonra 6 aylık olacak anne sütü alıyor yetersiz kaldığı için günde en az 3 kere de mama içiyor 180 veya 210 cc ama her bebeğin gelişimi ve durumu farklıdır bizim mamamız dür alerjisinden dolayı diyet mama
Mutluaile11 Lilatmz bebegim 3aylık 120-150cc iciyor 3-4saatte bir. 60cc cok az geldi bana zaten mamaların üstünde kaç ay ne kadar içmesi gerekiyor yazıyor
Mevacanimkizim Lilatmz Benim kızım sadece mama içiyordu o yüzden 4 ölçek bazen 5 oluyordu 2 ölçek az gibi siz işteyken ememez o yüzden 1-2 ölçek daha artırıp ne kadar ictigine bakıp öyle ayarlayabilirsiniz
Kuzey06 Lilatmz bizde hem mama hem ek gıda hem anne sütü devam ediyoruz 60 bana az gibi geldi. Biz 120 içiyoruz ama bazen ek gıdayı fazla aldıysa 90 yapıyorum.