Kizlar sabah 11 aylik bebegim 7 bucukda uyandi yanima yatirdim salladim 1 saat daha uyuduk kalktik emziginde ve agzinda kan vardi cenesine dagilmisti salyasiyla karismis hemen doktora goturdum doktor hareketleri normal agzinda yara falan olabilir dedi ama kizim agzini acmadi bir turlu cok korkuyorum sizce yaramidir bu arada daha hiç diside yok