mona_rosa_ Sevgili anneler phılıps braun xaomı lazer ıpl cihazı alıp kullanan varmı alıp kullanmışsanız hangi model olumlu ve olumsuz tecrübelerinizi paylaşırmısınıZ
Mom7856 mona_rosa_ Phılıps var ama kullanmak nasip olmadı doğru düzgün hamilelık vs girdi araya bi 3 4 kere kullandım onda bile etkisi oldu ama kıl yapısına da bağlı ince tüylerim var
Seydag11 mona_rosa_ philips var kullanıyodum etkisinide gormeye baslamistim ama hamile kalınca kullanamadim suandada ona ayıracak vaktim yok 😔
[silindi] mona_rosa_ Philips lumea kullanıyorum. Ancak hiçbir zaman fırsat bulup seansları düzenli yapamadım. Ona rağmen olumlu sonuçlarını gördüm. Düzenli kullanılırsa çok daha verimli olacaktır diye düşünüyorum.
mona_rosa_ Mom7856 tiktokta canlı yayın yapam bir kadın doğum doktoru var hamileyken lazer yapılabilir diyor
Mom7856 mona_rosa_ yapan var tabi ama bende hal vs yoktu yapıcak bide o zaman lar küçük bir bebeğim daha vardı