Rabiakaradas Kızlar selam 22 günlük oldu bebeğim doğduğundan bu yana süt içerken hızlı içiyor ve bi ses cıkıyor hızlı içtiği için ara sıra uykusunda da cıkıyor her zaman değil ama korkuyorum bir sıkıntı var mı diye sizin bebeklerde var mı böyle bir durum
Limonataa Rabiakaradas Benim bebeğim akciger sıkıntiysa geldi dünyaya kuvezden geldikten sonra beslenmede hep hik hik hik diye ses çıkarıyordu ve nefes nefese kaliyordu biberonu değiştirdim ve dinlene dinlene yediriyorum ilk başlar da 1 saatimi alıyordu ama şimdi düzelmeye başladı lonsinoh kolik bebek biberonunu öneririm
Burcumirac Rabiakaradas Benimde 26 günlük ikizlerim erken doğdular biri kuvezden çıktı diğeri daha ckmadi çıkanı evde beslerken aynısı bendede oluyor o sırada çekip nefesi düzelince tekrar veriyorum ilk başta daha fazlaydı ama zamanla azaldı brqz daha ilk başta hem yutmayı hem nefes almayı ikisini aynı anda zor yapiyolar o yüzden oluyo canm tikanınca memeyi kesip dik tut o zaman nefesi duzeliyo
Limonataa Rabiakaradas Özür dilerim orda içerken yazınca bende biberondan içiyor diye düşündüm emiyorsa dinlene dinlene verin ben emzirdigim zaman da dinlene dinlene veriyordum ağzından çekiyordum bı iki nefes alıyordu sonra tekrar veriyordum sütüm erken kesilince biberonla besliyorum şimdi
Rabiakaradas Limonataa Bırakmıyor canım göğsümü ya çok ağrıyor cekmeye calısınca bir sıkıntı yoktur inşallah ya çok korkuyorum anne yüreği işte
Limonataa Rabiakaradas Yoktur bı sıkıntı daha çok küçük hala akciğerleri gelişme aşamasin da ve emme hızları çok yüksek hızlı hızlı çekiyor hiç doymayacak gibi zamanla onu da öğrenicek kendi kendine birakicak memeyi tekrar tutucak